18/1/06

Σιωπή

Σκόρπιες σκέψεις παίζουν στο μυαλό μου. Θα ήθελα να τις εκλογικεύσω να τις καταγράψω εδώ. Να πω ας πούμε για την σχέση με τη μάνα μου. Για το αγκάθι που υπάρχει στη σχέση μας. Το αόρατο στο μάτι αλλά πάντα παρών. Άραγε εκείνη το νιώθει;
Θα ήθελα να γράψω για την τηλεόραση. Για τον Αρναούτογλου ας πούμε. Για το πως ένας γύφτος γίνεται ξαφνικά σημαντικός και απαραίτητος στη ζωή μας.
Δεν θα γράψω τίποτα τελικά. Όπως γίνεται με τα κομμάτια στους δίσκους που ονομάζονται "Silence". Υπάρχουν, είναι εκεί, καταλαμβάνουν χώρο, αλλά δεν ακούγεται ποτέ τίποτα.

5 σχόλια:

Dark Angel είπε...

Για τον αρναούτ ογλού κάνεις λάθος. Η μάνα μου θέλει να γίνω σαν κι αυτόν. Είναι λέει καλό παιδί και πετυχημένο...

Χα χα χα

:)))

Elena είπε...

Φυσικά και κάνω λάθος. Ήταν δυνατό να έχω δίκιο ενω όλη η Ελλάδα τον λατρεύει και τον θεωρεί καλό παιδί και πετυχημένο ?

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΥΦΤΟΥΣ..ΑΝΤΙΘΕΤΑ..
ΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΑΚΙ ΜΑΣ,ΚΑΝΕΙ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ.ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΑΘΩΝ ΤΟΙΟΥΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΠΟΝΤΟΥΣ ΣΤΗΝ A.G.B..ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ.ΤΑ ΙΔΙΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΗΣ T.V.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ ΓΕΝΙΚΑ..ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΟΙ,ΑΛΛΑ,ΕΜΕΙΣ,ΣΑΝ...ΕΝΗΛΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ,ΤΟ ΠΟΣΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΠΛΕΟΝ!

ΦΙΛΙΚΑ...

ΓΙΟΡΓΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΧΑΧΑ...Ο ΔΑΙΜΩΝ ΤΗΣ ...ΒΙΑΣΥΝΗΣ!

ΦΥΣΙΚΑ...ΑΝΤΙ ΤΟΥ:ΓΙΟΡΓΟΣ...ΒΑΛΕ..

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΙ ΣΥΣΓΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ!

Nassos K. είπε...

Κάποιος να αλλάξει σελίδα σ'αυτό το Blog τώρα!!
:)