9/6/06

Χθές

Οι Massive (δυστυχώς) ήταν κατώτεροι των προσδοκιών μου, αλλά ίσως να φταίει οτι τους είδα για τρίτη φορά χθές χωρίς να έχουν νεο υλικό. Ο ήχος εντελώς μάπα, σαν να είχα βάλει το mini-disc μου στο διπλανό δωμάτιο. Περίμενα να συμβεί κάτι να με ταρακουνήσει αλλά μάταια. Η Liz είναι φωνάρα, δεν υπάρχει αμφιβολία.
Κυριολεκτικά υπνωτιστικά τα φώτα και τα σκηνικά. Αυτό που μου άρεσε ήταν οτι παίξανε πολλά (αντιεμπορικά) κομμάτια απο το 100ο παράθυρο. Το μισό πλήθος παρακολουθούσε τη σκηνή αποσβολωμένο χωρίς να κουνάει ούτε μυ και το υπόλοιπο δεν μπόρεσε να ξεφύγει απο το socializing. Με εκνευρίζει το κοινό των συναυλιών στην Ελλάδα. Δεν κουνιέται, μιλάει ακατάπαυστα, φωτογραφίζει μανιωδώς χωρίς να συμμετέχει σ'αυτό που συμβαίνει. Μόνο στο χειροκρότημα του δεν τσιγγουνεύεται.

4 σχόλια:

enteka είπε...

εμένα μ' άρεσε! έχεις απόλυτο δίκιο για τον κόσμο, έχω γράψει κι εγώ ένα ποστ που το αναφέρω. Τι πράγμα ήταν αυτό; Κυρίως στο πρώτο μισάωρο όλοι οι γύρω μου ουρλιάζαν στα κινητά προσπαθόντας να συναντήσουν τους χαμένους φίλους τους!
:)

Elena είπε...

Χαίρομαι που σου άρεσε enteka. Μάλλον έφταιγε οτι ήμουν αρκετά πίσω και ο ήχος δεν έφτανε τόσο μακριά (!). Αλλά και πάλι, η συναυλία είναι μόνο για όσους βρίσκονται μπροστά;

Ανώνυμος είπε...

συμφωνω απολυτα...και να φανταστεις οτι τους εβλεπα για πρωτη φορα...οσο για τον χωρο νομιζω πως πρεπει να καταργηθει απο χωρος συναυλιων... btw. η συναυλια ηταν προγραμματισμενη να γινει στο θεατρο Γης, οπως προκυπτει απο το επισημο site των massive. προφανως κατι αλλαξε απο μερους της εταιριας διοργανωσης. οσο για το κοινο...θα το αφησω ασχολιαστο...

ευτυχως εχουμε τη μουσικη σε cd...

Elena είπε...

Αν έπρεπε για κάποιο λόγο να περιοριστώ στα CD και να καταργήσω τις συναυλίες θα ήμουν πολύ δυστυχισμένη. Η συναυλία όντως είχε προγραμματιστεί να γίνει στο Θέατρο Γης, όμως έμαθα οτι ο Δήμος ζητούσε ενα υπέρογκο ποσό για την παραχώρηση του Θεάτρου. Προκειμένου να μη γίνει η συναυλία καθόλου, έγινε στην Έκθεση.

Πότε επιτέλους θα έχουμε τη "πολυτέλεια" να πηγαίνουμε σε συναυλίες με προσιτή τιμή εισιτηρίου, προσεγμένους χώρους χωρίς να υπάρχουν προβλήματα στον ήχο ή χωρίς να διακινδυνεύουμε τη σωματική μας ακεραιότητα;